Η νέα «Πτήση & Διάστημα» Μαρτίου κυκλοφορεί στα περίπτερα!

 Το τεύχος Μαρτίου του «Πτήση & Διάστημα» κυκλοφορεί στα περίπτερα

 

Στο τεύχος Νο 315 μπορείτε να διαβάσετε:

Αφιέρωμα: F-15 Eagle
McDonnell Douglas/ Boeing F-15: 40 χρόνια
F-15 Eagle: Οι άλλοι χρήστες
F-15 Silent Eagle: Το μέλλον του Αετού
Το απόλυτο ρεκόρ του Αετού: 105 Καταρρίψεις – 0 απώλειες
και ακόμα:
NHI NH90 NATO Frigate Helicopter: SH 90 για το Ιταλικό Ναυτικό
4e Reg. d’Helicopteres de Forces Speciales: Πίσω από τις εχθρικές γραμμές
Σαουδική Αραβία: Το Βασίλειο (υπερ)εξοπλίζεται
Luftwaffe Tornado MLU: Λιγότερα αλλά καλύτερα
CP-140 πάνω από τη Λιβύη: SCAR-C με τα μάτια των Aurora
Boeing AH-6i: Little Bird
Scandinavian Airlines SAS: Οι ιπτάμενοι Βίκινγκ
Grumman F-111B: Η «γάτα» που δεν ήθελε το Ναυτικό
Vega: Νέα προσθήκη στο «πυραυλικό οπλοστάσιο» της Ευρώπης
Τζον Γκλεν και Mercury 6: Πενήντα χρόνια μετά

About these ads

About ptisidiastima

Το blog του περιοδικού "Πτήση & Διάστημα"
This entry was posted in ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ. Bookmark the permalink.

22 Responses to Η νέα «Πτήση & Διάστημα» Μαρτίου κυκλοφορεί στα περίπτερα!

  1. paul geo says:

    μολις ακουσα μια φημη οτι στην ρωσσια επεσε ενα Ka-52 σημερα το πρωι. με τους πιλοτους νεκρους. θα γραψετε τιποτα για αυτο??

  2. ΓΙΑΝΝΗΣ says:

    Σημερα παντως,στην Θεσσαλονικη δεν το βρηκα πουθενα το τευχος,ας ελπισουμε οτι αυριο θα ερθει.

  3. Dragonos says:

    Το εξωφυλλο πρεπει να ειναι στα TOP 10 απο τοτε που ιδρυθηκε το περιοδικο, πραγματικα μια εκπληκτικη φωτογραφια που ομοια δεν συναντας σε αλλο περιοδικο αμυντικου τυπου. Επισης θελω να κανω και μια ερωτηση, γιατι βαζετε αρθρα ιταλικου ενδιαφεροντος σε καθε τευχος τον τελευταιο χρονο? Δεν πιστευω οτι ο Ελληνας αναγνωστης εχει μεγαλη πρεμουρα για τα στρατιωτικα τεκταινομενα στην χωρα αυτη…θα προτιμουσα μια δημοσιογραφικη αποστολη στο 2 ΤΕΑΣ εδω διπλα για να διαβασω για τα ΝΗ-90 παρα για τα την Marina Militare.

    • Νομίζετε ότι δεν το έχουμε σκεφτεί και ζητήσει; Και εμείς προφανώς θα προτιμούσαμε ΝΗ90 20 ΤΕΑΣ ΑΛΛΑ η ΑΣ δεν έχει -αυτή τη στιγμή- να επιδείξει κάτι πουσιαστικό με τα ελικόπτερα σε αρχική αξιοποίηση… και εμείς δεν πάμε να τα “δούμε στο υπόστεγο πρώτες γνωριμίες” και να ξεγελάμε τους αναγνώστες μας. Τα ΝΗ90 και το τί σημαίνουν για την ΑΣ τα έχουμε ήδη παρουσιάσει δυο φορές. Όταν το θέμα έχει κάτι ουσιαστικό, φυσικά και θα πάμε. Επειδή όμως θέλουμε να μάθουμε για ΝΗ90 πηγαίνουμε εκεί που τα έχουν ήδη αξιοποιήσει ή τα αξιοποιούν. Πριν ενάμιση χρόνο πήγαμε στην Φινλανδία για NH90, ένα από τα πρώτα άρθρα που δημοσιεύτηκαν σε όλο τον κόσμο. ΔΥΣΤΥΧΩΣ τα στρατιωτικά τεκτενόμενα σε αυτή την χώρα πάγωσαν πλέον (για να μην πούμε “πέθαναν”) και ότι θα γράφεται από εδώ και ύστερα θα πονάει (πάρα πολύ), εκτός και αν θέλετε τα… παραμύθια της χαλιμάς άλλων εντύπων. Η Π&Δ πηγαίνει παντού (πάντα πήγαινε) γιατί οι εξελίξεις δεν βρισκόντουσαν εντός Ελλάδας, πολύ περισσότερο σήμερα. Το κάνουμε και για έναν άλλο λόγο, διότι έτσι μόνο υπάρχει μέτρο σύγκρισης με την ελληνική πραγματικότητα και το πόσο σωστό ή λάθος κάνουμε κάτι εδώ. Αλλιώς καθόμαστε εδώ ομφαλοσκοπούμε και λέμε όλα καλά και όλα ωραία. Έτυχε να υπάρξουν δυο “ιταλικά” άρθρα σε σειρά. Έχουμε προγραμματίσει και άλλα, όπως η ιταλική παρουσία στο Αφγανιστάν, τα AV-8B+ και τα Atlantic. Έχουμε προγραμματίσει και άρθρα για πολλές άλλες αεροποριες. Κάντε όμως μια αναδρομή σε προηγούμενα τεύχη και δείτε πόσες φορές έχουμε αναφερθεί σε ΑΗ-64 της AΣ (μαζί με πτήση) όταν ήταν η ώρα τους ή μονάδες της.

      • Dragonos says:

        Νομιζω οτι δεν καταλαβετε ακριβως τι θελω να πω, ισως το εξεφρασα λαθος. Μου αρεσει πολυ η εξωστρεφεια του περιοδικου προς ξενες αεροπορικες δυναμεις απλα με κουρασε τρομερα η ιταλικη θεματολογια, μια αδιαφορη χωρη στο κατω κατω της γραφης. Επειδη ομως το περιοδικο δεν εκδιδεται για να ειναι custom made στα δικα μου μετρα, αναρτηστε ενα ερωτηματολογιο για το αν οι αναγνωστες επιθυμουν την συνεχιση της ιταλικης θεματολογιας.

      • Αν και ξεκαθαρίζετε κάποια πράγματα, τα σχόλια μας εξοκολούθούν να ισχύουν.

  4. ΓΙΑΝΝΗΣ says:

    Θα συμφωνησω και εγω οτι το εξωφυλλο ειναι καταπλητκικο,αλλα κλαψ ουτε και σημερα ηρθε Θεσσαλονικη, και μου λενε οι περιπτεραδες αυριο(και απο μεσα μου λεω ποιος περιμενει μεχρι αυριο).

  5. Manolis says:

    Οντως , φοβερο εξωφυλλο. Καλο και το περιεχομενο, οπως μας εχετε συνηθισει, χωρις βεβαια σχεδον Ελληνικα θεματα, αφου αυτα δεν υπαρχουν… Το F-15 που κατεριψε Μι-8 με βομβα , φοραει Amraam σε φορεα Sidewinder ? Υπαρχει τετοια δυνατοτητα και για τα δικα μας Phantom ή περιοριζονται στους 4 στην ατρακτο ?

    • Όλοι ο φορείς των F-4 AUP έχουν “αναβαθμιστεί” και θεωρητικά μπορούν να φέρουν σύγχρονα όπλα. Δεν έχουμε όμως σει ποτέ τέτοια φόρτωση, που μάλλον είναι αδύνατη λόγω περιορισμένου χώρου (no clearance). Δεν υπάρχει και σχετική πιστοποίηση. Έτσι μάλλον περιορίζονται στους τέσσειρις κοιλιακούς με ΑΙΜ-9 στους πτερυγικούς. Ευχαριστούμε για την κατανόηση σχετικά με τα ελληνικά θέματα που φυσικά δεν τα εγκαταλείπουμε ποτέ αλλά δεν τα τραβάμε από τα μαλλιά.

  6. jaguar says:

    Οπως ειπωθηκε απο ολους το εξωφυλο πραγματικα ειναι απο τα καλυτερα που εχω δει.Αλλα ουτε στην Αλεξανδρουπολη δεν εχει φτασει το περιοδικο ακομη κλαψ κλαψ… κανω υπομονη μεχρι αυριο.Συγχαρητηρια θα ηθελα επισης να δωσω στο περιοδικο για την πολλη καλη δουλεια σε ολους τους τομεις.

  7. tim says:

    Με συγκινήσατε. Το τεύχος 15 που είδα στην τελ. σελίδα ήταν το πρώτο μου τεύχος. ήμουν τότε 11 ετών και είχα κρεμαστεί στο μπράτσο την μητέρας μου για να μου το πάρει όταν το είδα στο περίπτερο. Και άλλα 30 χρόνια ΠΤΗΣΗ.

  8. Γεράσιμος Μαρτίνης says:

    Συγχαρητήρια! Εξαιρετικό τεύχος! Ειδικά το άρθρο για τους αεροπορικούς εξοπλισμούς της Σαουδικής Αραβίας ήταν πολύ ενδιαφέρον (και ελπίζω στο μέλλον να υπάρξουν ανάλογες αναφορές και στα των άλλων Κλάδων της χώρας καθώς και εκεί οι εξοπλισμοί είναι εντυπωσιακοί). Θα μου επιτρέψετε τρεις διευκρινίσεις:
    – Τα E-3A/KE-3A δεν προέρχονται από το πολιτικό Boeing 707-300 (κωδικός C-137) αλλά από το ελαφρώς φαρδύτερο και πιο διαδεδομένο σε στρατιωτική χρήση Boeing 717 (κωδικός C-135).
    – Πέραν του μοναδικού RE-3A (προερχόμενου από την μετατρόπή ενός KE-3A) η Σαουδική Αεροπορία διαθέτει και ένα RE-3B με ελαφρώς διαφορετικό εξοπλισμό. Αυτό προήλθε από την μετασκευή του μοναδικού εκπαιδευτικού TE-8A που διέθετε η USAF, και απεσύρθη πριν μερικά χρόνια αγοραζόμενο στην συνέχεια από την RSAF. Το αεροσκάφος αυτό πράγματι ήταν ένα μετασκευασμένο πρώην πολιτικό Boeing 707, όχι όμως και τα υπόλοιπα.
    – Προφανώς εκ παραδρομής στην σελ.68 γράφετε ότι η Σαουδική Αραβία σκοπεύει να αποσύρει “τα γερασμένα F-16C/D”. Το ορθόν είναι “F-15C/D”….
    Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση που μας προσφέρετε.

  9. panos says:

    “Μήπως πρέπει επιτέλους να ζυγισουμε το τι θελουμε το τι πρεπει και το τι μπορουμε…” πραγματικά δε θα μπορουσα να συμφωνήσω περισσότερο με το σχόλιο αυτό. Δυστυχώς δεν περιμένω πολλά, ειδικά όταν μαθαίνω ότι το φλέγον θέμα των ημερών ήταν το χρώμα των διακριτικών στις παραλλάγες αυτών που θα συμμετάσχουν στην προσεχή παρέλαση. Ευτυχώς λύθηκε και μπορούμε να γυρίσουμε στην μακαριότητα μας…

  10. Yiorgos says:

    Καλα ρε παιδια πως κανετε ετσυ για 4-5 μερες καθυστερηση στα περιπτερα στην Ελλαδα, εγω θα το λαβω στην Αμερικη μετα απο 30-40 μερες οταν το τευχος του Απριλιου βγει στα περιπτερα στην Ελλαδα, ζησε Μαη μου να φας τριφυλι που λενε. Και με συνδρομη. Εαν δεν ειχαμε και το blog, θα ειχα πηξει.

  11. ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΣΤΑΘΟΠΟΥΛΟΣ says:

    5 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1974 ,ΣΑΝ ΧΘΕΣ ΠΡΙΝ 38 ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΤΗΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΔΑΦΟΣ ΤΟ ΠΡΩΤΟ F-4E ,ΜΙΑ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΘΑ ΑΞΙΖΕ ΜΙΑΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΣΑΣ .

Υποβολή απάντησης

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

WordPress.com Logo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Log Out / Αλλαγή )

Twitter picture

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Log Out / Αλλαγή )

Facebook photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Log Out / Αλλαγή )

Google+ photo

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Log Out / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s