Πρώτη πτήση F-16V

The innovative F-16V configuration provides advanced combat capabilities in a scalable and affordable package. Lockheed Martin photo by Randy Crites. (PRNewsFoto/Lockheed Martin Aeronautics Com)

Το πρόγραμμα του Fighting Falcon σημείωσε άλλον έναν σημαντικό σταθμό με την πρώτη πτήση στις 16-10 του πρωτοτύπου F-16V, του μοντέλου δηλαδή που, ανάμεσα σε άλλα υιοθετεί στη θέση του «κλασικού» ραντάρ APG-68, το νέο σύστημα AESA APG-83, επίσης από την Northrop Grumman, γνωστό μέχρι πρόσφατα και ως SABR (Scalable Agile Beam Radar).

Να υπενθυμίσουμε ότι το νέο «Viper» διαθέτει επίσης αναβαθμισμένο πιλοτήριο με την μεγάλη κεντρική οθόνη CPD (Center Pedestal Display) και διασύνδεση διαμεταγωγέα high-capacity Ethernet. Η Lockheed Martin προωθεί το μοντέλο τόσο ως νέα κατασκευή αλλά κυρίως ως «πακέτο» εκσυγχρονισμού υφιστάμενων F-16 για το πρόγραμμα της Ταϊβάν αλλά και Νότια Κορέα και Σιγκαπούρη να το έχουν ήδη επιλέξει.

 

About ptisidiastima

Το blog του περιοδικού "Πτήση & Διάστημα"
This entry was posted in ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΔΟΚΙΜΕΣ, ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ and tagged , , , , , , . Bookmark the permalink.

13 απαντήσεις στο Πρώτη πτήση F-16V

  1. Ο/Η ΔΝΤ λέει:

    Γνωριζετε γιατι το προτζεκτ F-16XL δεν απεκτησε ποτε την θεση που του αρμοζει? Ισως ως F-16 Viper και αντικαταστατης του ΄΄απλου΄΄ F-16? Οι κατασκευαστες υποστηριζαν πως σε σχεση με το συμβατικο, το XL εχει 82% περισσοτερο καυσιμο, 40% μεγαλυτερη ακτινα δρασης, 25% μεγαλυτερο φορτο μαχης σε υπερηχητικη πτηση και 11% σε υποηχητικη πτηση. Πραγματικα κριμα.

    • Ο/Η ptisidiastima λέει:

      Το F-16XL ηταν για κάθε πρακτικό λόγο αντίπαλο του F-15E, Όταν έχασε η Lockheed προσπάθησε να το χρηματοδοτήσει στην εξωτερική αγορά και κάποια στιγμή προτάθηκε στα ΗΑΕ αλλά δεν υιοθετήθηκε λόγω κόστους (έτσι προέκυψε το F-16E/F Block 60)

      • Ο/Η ΔΝΤ λέει:

        Και το Φ-17 εχασε σε σχετικο διαγωνισμο αλλα εξελιχθηκε και εγινε Φ/Α-18. Δηλαδη πιστευετε πως το XL δεν εχει θεση στον σημερινο παγκοσμιο αεροπορικο χαρτη? Εστω ως οικονομικοτερη λυση των Φ-15Ε, Φ-18 Ε/Φ, Ραφαλ και ΕΦ-2000?

      • Ο/Η ptisidiastima λέει:

        Το F-18 δεν θα υπήρχε ποτέ, αν δεν υφίστατο η γνωστή Fighter Saga!

  2. Ο/Η George K. λέει:

    Άντε…, και στα δικά μας… 🙂

  3. Αντε και στα δικά μας ☺

  4. Αντε και στα δικά μας. ☺

  5. Ο/Η Mat λέει:

    Σχετικά με τη φωτό, το συγκεκριμένο αεροσκάφος (#93-0702) είναι F-16A Block 20 της Αεροπορίας της Ταϊβάν. Μήπως το άρθρο έχει λάθος ως προς τη χώρα επιλογής του συγκεκριμένου προγράμματος αναβάθμισης και είναι η Ταϊβάν, αντί για τη Ν. Κορέα (που ακύρωσε το πρόγραμμα της BAe Systems);

  6. Ο/Η Πάνος λέει:

    Υπάρχει κάποια εκτίμηση για το κόστος αναβάθμισης των δικών μας F16 σε επίπεδο «Viper» ;

  7. Ο/Η thelinuxgk λέει:

    Σίγουρα ο εκσυγχρονισμός των F-16 είναι η πρώτη προτεραιότητα αυτή τη στιγμή για την άμυνα της χώρας, αλλά με τη σημερινή κατάσταση και όλους αυτούς τους άσχετους στα υπουργεία… δύσκολα τα πράγματα!

  8. Ο/Η GP21 λέει:

    Το SABR ειναι η τελικη επιλογη για την προωθηση του μαχητικου? Ξερετε αν εχει πεταξει ‘η θα πεταξει με το RACR?

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s