«Βάλλω και Μετακινούμαι» από τις Μοίρες ΠΒ της ΧΙΙ Μ/Κ ΜΠ

Πραγματοποιήθηκαν την πρώτη εβδομάδα του Φεβρουαρίου 2016, στο πλαίσιο της επιχειρησιακής τους εκπαίδευσης, Βολές Πυροβολικού με τη διαδικασία «Βάλλω και Μετακινούμαι» από τις Μοίρες Πυροβολικού της ΧΙΙ Μηχανοκίνητης Μεραρχίας Πεζικού.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΓΕΣ η τακτική αποτελεί το επιστέγασμα της εκπαίδευσης των πυροβολητών αλλά και τη σύγχρονη μέθοδο εκπομπής Πυρών Πυροβολικού.

About ptisidiastima

Το blog του περιοδικού "Πτήση & Διάστημα"
This entry was posted in ΑΣΚΗΣΕΙΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ, ΣΤΡΑΤΟΣ ΞΗΡΑΣ, OXHMATA and tagged , , . Bookmark the permalink.

7 απαντήσεις στο «Βάλλω και Μετακινούμαι» από τις Μοίρες ΠΒ της ΧΙΙ Μ/Κ ΜΠ

  1. Ο/Η Jester λέει:

    Ενδιαφέρον θα είχε μια ανακοίνωση του ΓΕΣ για το επιστέγασμα της εκπαίδευσης των οπλιτών και τη σύγχρονη μέθοδο λάντζας στα μαγειρεία (ακόμα θυμάμαι με θυμηδία όταν υπηρετούσα Έβρο δεν είχα κάνει μισή βολή με το G3, αντίθετα κάθε φορά που είχε βολές είτε είχα υπηρεσία στα μαγειρεία, είτε στην αποθήκη να τακτοποιήσω άρβυλα και ιματισμό… επειδή θεώρησα ότι σκοπός της θητείας μου ήταν η εκπαίδευσή μου στο να υπερασπιστώ την πατρίδα μου εάν αυτό χρειαζόταν -κι επειδή είμαι σίγουρος πως εάν οι απέναντι έκαναν ντου τα τακτοποιημένα άρβυλα δεν θα είχαν κάποιο συνταρακτικό βάρος στην άμυνα της χώρας- έφυγα μόνος μου και πήγα για βολές με αποτέλεσμα ο καραβανάς αξιωματικός στα μαγειρεία να με απειλήσει με φυλακή όταν γύρισα, επειδή παράτησα το πόστο μου…).

Σχολιάστε

