Μέγιστη τουρκική πρόκληση

Turkish Notam copy

Η Τουρκία με NOTAM (Α0701/16) που εξέδωσε νωρίτερα άκρως προκλητικά αμφισβητεί την επιχείρηση SAR που διεξάγεται μετά την πτώση του ΑΒ212, που γνωστοποιήθηκε όπως προβλέπεται από τις Ελλάδα με την ΝΟΤΑΜ Α0285/16.

About ptisidiastima

Το blog του περιοδικού "Πτήση & Διάστημα"
This entry was posted in ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝ, ΕΛΛΑΔΑ, ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ and tagged . Bookmark the permalink.

10 απαντήσεις στο Μέγιστη τουρκική πρόκληση

  1. Ο/Η Προβοκάτωρ λέει:

    Ο τίτλος είναι λάθος.
    «Ανιχνεύει η Τουρκία τα όρια ηλιθιότητας,ξεφτίλας και ανικανότητας των κυβερνώντων της μπανανίας της Ελλάδος»

  2. Ο/Η Tango Alpha λέει:

    Συνήθως δε μπλέκομαι στους τίτλους αλλά για την ΥΠΑ έχω μια ιδιαίτερη αγάπη και ενδιαφέρον. Νομίζω αδικείτε κατάφωρα την Υπηρεσία Περιορισμένης Αντίληψης (όπως κάποιος την αποκαλούσε παλιότερα) αγνοώντας ότι αυτό το διαδικασία, Τουρκική ΝΟΤΑΜ και νέα Ελληνική απάντηση με άλλη ΝΟΤΑΜ γίνεται εδώ και χρόνια – θυμάμαι αντίστοιχη ιστορία είχε γίνει τον Ιανουάριο του 1998 και στην ΥΠΑ ήταν υπερήφανοι ότι έβγαλαν εγκαίρως την δεύτερη ΝΟΤΑΜ.
    Για το λόγο αυτό ι οι δικοί μας (ΥΠΕΞ και ΥΠΑ) θα έπρεπε να είχαν μάθει να αντιδρούν καλύτερα – αλλά πάλι γιατί να το κάνουν – ποιο κίνητρο έχουν;

  3. Ο/Η ΚΩΣΤΑΣ ΣΤΑΜΑΤΙΟΥ λέει:

    Δηλαδή ο ΙΜΟ έχει αναγνωρίσει την Τουρκική απαίτηση για SAR στο μισό Αιγαίο ; Τι σημαίνει »included in the IMO’s global SAR plan» ;

  4. Ο/Η Ελληνοκύπριος λέει:

    Εκεί που νομίζεις ότι πιο ελεεινοί δεν θα μπορούσαν να γίνουν, η έκπληξη! Φυσικά, σ’αυτό τον…τομέα οι Τούρκοι δεν με εκλήττουν πλέον, κάτι που δεν μπορώ να πώ όμως για μερικούς άλλους ‘συμμάχους!’
    Αλλά όμως στην πραγματικότητα, μόνοι μας τα θέλομε, μόνοι μας τα παθαίνομε…

  5. Ο/Η Hocus Pocus λέει:

    Ιταμή πρόκληση από την πλευρά των Τούρκων. Δε δικαιολογώ την πράξη τους, αλλά εκτός των άλλων, θεωρώ πως σχετίζεται με το αίτημά τους για ανάσυρση Τουρκικού F-16 και του νεκρού πιλότου του, μετά το συμβάν του 1996.

  6. Ο/Η Γ.Λ. λέει:

    Νομίζω ότι δίνεται μεγαλύτερη έκταση από όση πρέπει στο θέμα. Αν κοιτάξετε εδώ: https://www.ippc.no/ippc/aerodromes.jsp (βάζετε LGGG στο πρώτο κουτάκι πάνω αριστερά, πατάτε «Retrieve Briefing» και περιμένετε λίγο) θα δείτε ότι ο πόλεμος των ΝΟΤΑΜ καλά κρατεί. Από ένα σημείο και μετά,νομίζω ότι πρόκειται για copy-paste κατάσταση που απλώς αλλάζουν τα στοιχεία που αφορούν την προς απάντηση ΝΟΤΑΜ. Ο κίνδυνος από τη συνεχή επανάληψη είναι να ξεφύγει ΝΟΤΑΜ με διαφορετικό περιεχόμενο.
    Η συζήτηση γίνεται για θέματα ICAO (που είναι ξεκάθαρος ο χώρος ευθύνης κάθε χώρας) και εκεί η Τουρκία (LT) θέτει θέμα ΙΜΟ, κάτι που σε μένα φαίνεται εντελώς άσχετο με το χώρο που γίνονται οι ανακοινώσεις, αλλά από την άλλη αν πω ότι οι γνώσεις μου στο θέμα είναι ελάχιστες θα είμαι υπερβολικά αισιόδοξος🙂

  7. Ο/Η Πάρις λέει:

    Μια λεπτομέρεια που δεν αναφέρει και ίσως δεν παρατήρησε κανείς είναι ότι η αρχική NOTAM αναφέρει «DUE TO MISSING HELICOPTER SEARCH AND RESCUE ACTIVITIES WILL TAKE PLACE WITHIN THE AREA RADIUS 080NM CENTERED ON 365900N0261700E LIMITED WITHIN ATHINAI FIR». 80ΝΜ ακτίνα! Αυτό καλύπτει και μέρος του FIR της Τουρκία. Πάνω σε αυτό πάτησαν οι Τούρκοι και αυτό έθιξε στο τηλέφωνο ο Τούρκος αρχηγός στον Έλληνα. Φυσικά όλο αυτό δεν δικαιολογεί τις επιδιώξεις της Τουρκίας για SAR εντός του FIR Αθηνών.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s