Πρώτο 209 για την Ινδονησία

Indonesia 1200Η Daewoo Shipbuilding Corporation and Marine Engineering παρουσίασε το πρώτο από τα τρία υποβρύχια 209/1200 με βάση το συμβόλαιο που έχει υπογραφεί τον Δεκέμβριο του 2011 με την Ινδονησία. Ένα ακόμη υποβρύχιο θα παραδοθεί το 2017 και το τρίτο θα συναρμολογηθεί στην Ινδονησία.

Δεν μπορούμε βέβαια να μην θυμηθούμε ότι η πρόθεση της αλλαγής ιδιοκτησιακού καθεστώτος στα ΕΝΑΕ (Ελληνικά Ναυπηγεία ΑΕ) ήταν η δυνατότητα παραγωγής υποβρυχίων 214 για τρίτες χώρες.

About ptisidiastima

Το blog του περιοδικού "Πτήση & Διάστημα"
This entry was posted in ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ, ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΝΑΥΤΙΚΟ and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

6 απαντήσεις στο Πρώτο 209 για την Ινδονησία

  1. Ο/Η Panos Jakarta λέει:

    Υπήρξε μεγαλο ενδιαφέρον της Ινδονησιας για απόκτηση των Ελληνικών ,ήδη κατασκευασμένων ,ή εξ ολοκλήρου νέων κατασκευών ,υποβρυχίων.
    Υπήρξαν αρκετές επισκέψεις υψηλόβαθμων στελεχών ακόμα και του ίδιοκτητη των ναυπηγείων για αρκετά μεγαλο χρονικό διάστημα στην Ινδονησία.
    Ολες οι διαπραγματεύσεις σκονταφτανε στο Ελληνικό δημόσιο και στο νόμο που ψηφισανε για την μη ναυπήγηση πολεμικών σκαφών για τρίτους,πέραν του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού!!!
    Επίσης από οσο ειμαι σε θέση να γνωρίζω το ενδιαφέρον τους δεν ήταν μονο για τα υποβρύχια αλλά και για ναυπήγηση περιπολικών ανοικτής θαλασσης,υπόθεση για την οποια Ινδονησιακή αντιπροσωπεία επισκέφτηκε αρκετα Ευρωπαϊκά ναυπηγεία προς ενημέρωση τους.
    Δυστηχώς χάθηκε μια τεράστια ευκαιρία να κανουμε πελάτη μας την μεγαλύτερη νησιωτική χωρα του κόσμου με πολύ μεγάλες ανάγκες στρατιωτικού εξοπλισμού.
    Περαστικά μας και καληνύχτα.

    • Ο/Η ptisidiastima λέει:

      Πράγματι έγιναν πολλές προσπάθειες (αν και οι Νοτιοκορεάτες ήταν μάλλον ασυναγώνιστοι λόγω του γενικότερου πλαισίου των σχέσεων με την Τζακάρτα)

  2. Ο/Η GK λέει:

    «..Δεν μπορούμε βέβαια να μην θυμηθούμε ότι η πρόθεση της αλλαγής ιδιοκτησιακού καθεστώτος στα ΕΝΑΕ (Ελληνικά Ναυπηγεία ΑΕ) ήταν η δυνατότητα παραγωγής υποβρυχίων 214 για τρίτες χώρες…»
    σιγουρα, οι αρχικες προθεσεις («θα») ηταν αυτες.
    Θα ηθελα ομως να σας θυμησω οτι, οι Ελληνικες Κυβερνησεις, παντα λογαριαζαν χωρις τον «ξενοδοχο» στις επιλογες τους που δεν ειναι αλλος απο την Ευρωπαικη Επιτροπη.
    Οπως γνωριζετε καλυτερα απο εμενα, το θεμα των παρανομων επιδοτεσεων του Σκαραμαγκα ειχε δημιουργησει τεραστιο ζητημα απο παλια. Τελικα προκριθηκε, η επιλογη να μην μπορει να εχει εμπορικες συναλλαγες με τον οποιονδηποτε πελατη το συγκεκρημενο ναυπηγειο (η χειροτερη λυση για καποιον που δουλευει και εμπορευεται προϊοντα και υπηρεσιες), περα απο την καλυψη των αναγκων του Ελληνικου ΠΝ.
    Αυτη η λυση, τουλαχιστον μεχρι σημερα, εχει δημιουργησει τεραστιο θεμα πραγματικης επιβιωσης για το ναυπηγιο και τους ανθρωπους του. Και φαινεται και απο τα προβληματα παραλαβων με τα υποβρυχια.
    Δεν μπορουμε να αγνωησουμε, αυτην την ανοητη θεση, συμφωνα με την οποια, το ναυπηγειο, με τα χρηματα που ΔΕΝ ειχε ποτε το Ελληνικο κρατος, ουτε και θα εχει ποτε διαθεσημα στο μελλον, θα μπορεσει να διατηρηθει ανοικτο, μαζι με καποιες θεσεις εργασιας -οχι απαραιτητα πολλες-, αποκλειστικα βασιζομενο σε παραγγελιες πολεμικων πλοιων του ΠΝ, στην ελαχιστη απαραιτητη και επιθημητη εκταση για τον συγκεκρημενο σκοπο. Ισως καποιος, θα επρεπε να πληροφορησει αυτον, ή αυτους που επελεξαν αυτην λυση, ποιες ειναι οι χρηματοοικονομικες απαιτησεις για ενα μακροπροθεσμο εξοπλισιτκο προγραμμα νεων ναυπηγησεων για την μονιμη καλυψη των αναγκων καθολικης ανανενωσης των μοναδων του ΠΝ, σε βαθος χρονου, 30 με 40 χρονια, και τι στην πραγματικοτητα μπορει να πραγματοποιηθει με τα λιγα διαθεσημα χρηματα που μονιμα μποριε να διαεθσει το ελληνικο κρατος για αυτον τον σκοπο για να κατανοηθουν οι τεραστιες διαφορες μεταξυ «ονειρων» και σκληρης πραγματικοτητας. Μια ιστορικη ανασκοπηση με τα εξοπλισιτκα των ΕΕΔ γενικα και συγκρητικα με του ΠΝ, ειναι οτι ποιο καταλλληλο για να κατανοηθει αυτη η διασταση που υποτημηθηκε.
    Τελικα, αυτο που αντιλαμβανομαστε, με οσα συνεβησαν αυτα τα χρονια, και με το αποτελεσμα ετσι οπως το βλεπουμε σημερα, ειναι οτι επρεπε να κρυφτουν «κατω απο το χαλι», για αλλη μια φορα, μια σειρα απο σημαντικα λαθη που εγιναν απο παλια και να μην φανει η ανεπαρκεια σε επιπεδο ληψης αποφασεων στην κατανοηση και σωστη διαχειρηση του προβληματος με τα ναυπηγεια.

  3. Ο/Η Arrowdefence λέει:

    Μηπως ειναι Τype-209/1400?

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s