To νέο μας τεύχος Ιουνίου 2016 Κυκλοφορεί!

Το σλάιντ απαιτεί την χρήση JavaScript.

To τεύχος μας Ιουνίου βρίσκεται στα περίπτερα και ελπίζουμε να το απολαύστε όσο και εμείς όταν το προετοιμάζαμε.

gremΟ «δαίμων του τυπογραφείου» χτύπησε στο τρέχον τεύχος μας… στο υπόστεγο της ΜΣΒ στην Τανάγρα!

Έτσι η αναφορά μας στην Μοίρα Συντήρησης Βάσης της 114ΠΜ των Mirage 2000 αναφέρεται ως ΜΣΒ της… 112ΠΜ. Ζητάμε συγνώμη από τους ανθρώπους στην Τανάγρα, τους οποίους και ευχαριστούμε για την θερμή φιλοξενία τους και την βοήθεια στην πραγματοποίηση του ρεπορτάζ. Όσον δε αφορά την 112ΠΜ στην Ελευσίνα θα βρεθούμε σύντομα. Να ενημερώσουμε επίσης ότι ο «δαίμων» τιμωρήθηκε παραδειγματικά οπότε ελπίζουμε ότι θα πάψει να δραστηριοποιείται… τουλάχιστον για κάποιο χρονικό διάστημα.

Εάν τυχόν και δεν βρίσκετε το περιοδικό (εκτός του ότι θα πρέπει να ζητήστε από τον εφημεριδοπώλη σας να το φέρνει καθώς αυτός είναι και ο καλύτερος τρόπος να το εξασφαλίστε) στείλτε μας ένα e-mail (ptisidiastimablog@gmail.com) για να φροντίσουμε και εμείς από την δική μας πλευρά το θέμα της διανομής. Τηλεφωνικά μας βρίσκετε και στο 6907.65.51.02

About ptisidiastima

Το blog του περιοδικού "Πτήση & Διάστημα"
This entry was posted in Business Jet, ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ, ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΑ, ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ, ΑΜΥΝΑ, ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ, ΑΠΟΨΕΙΣ, ΑΣΚΗΣΕΙΣ, ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΠΤΗΣΕΩΝ, ΒΑΛΚΑΝΙΑ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΔΙΑΣΤΗΜΑ, ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ, ΔΟΚΙΜΕΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ, ΕΛΛΑΔΑ, ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΙ, ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ, ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ, ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟΥ. Bookmark the permalink.

6 απαντήσεις στο To νέο μας τεύχος Ιουνίου 2016 Κυκλοφορεί!

  1. Ο/Η Ilias λέει:

    Καλησπέρα. Υπάρχει η δυνατότητα αγοράς του τεύχους ον-λάιν; Η ελληνική πλατφόρμα που το διέθεται στο παρελθόν δε φαίνεται να ειναι πλέον επιλογή.

  2. Ο/Η Vakalaos λέει:

    Πολύ καλό τεύχος.
    Διαβάζοντας όμως το άρθρο για την παρέλαση στην Τεχεράνη, αναρωτήθηκα τι θα πετάει στις Ελληνικές παρελάσεις σε καμιά εικοσαριά χρόνια.
    Σαν να ακούω αυτόν που θα κάνει την περιγραφή να λέει ‘’και τώρα περνούν από πάνω μας τα F-16 block 30, που μετά την αναβάθμιση τους με Ελληνικής σχεδίασης και κατασκευής ασυρμάτους, είναι τα καλύτερα εξοπλισμένα μαχητικά της ανατολικής μεσογείου’’

    • Ο/Η ptisidiastima λέει:

      Ευχαριστούμε. Υποσχόμαστε και καλύτερα.

    • Ο/Η ptisidiastima λέει:

      Σχετικά με το μέλλον της ΠΑ, κάντε λίγη υπομονή έως και το επόμενο τεύχος.,

    • Ο/Η manolis λέει:

      Μια και αναφερατε την παρέλαση στην Τεχεράνη , καπου πηρε το ματι μου CH-47C, τα οποια πετανε ακομη παρα τα οσα προβληματα και ελλειψη ανταλλακτικων λογω του μακροχρονιου εμπαργκο της δυσης. Κατι που δεν ειναι ευρυτερα γνωστο ειναι οτι τα αρχικα ελληνικα Σινουκ-C , προερχοταν απο ακυρωμενη περσικη παραγγελια και φυσικα ηταν ομοιοτυπα, αν και 10 χρονια νεωτερα, των Ιρανικων . Το 1994-95, τα σινουκ της ΑΣ , αν και δεν ειχαν πολλες ωρες πτησης (κατασκευες μολις του 1981) «απαιτηθηκε να αναβαθμιστουν στο επιπεδο D , διοτι σε μερικα χρονια θα εληγε η υποστηριξη τους απο τον κατασκευαστη». Φυσικα οχι στην αρχικη τους κατασκευαστρια Ιταλικη Elicotteri Meridionali , αλλα στις ΗΠΑ, με το αναλογο τιμημα σε (πολυ και σκληροτατο) συναλλαγμα. Αυτο μπορει να βολευε τον U.S.ARMY, που παντα εχει το προβλημα ομογενοποιησης μεγαλων στολων ελικοπτερων διαφορετικων εκδοσεων και νεες πιο απαιτητικες αποστολες, αλλα ελαχιστα αγγιζε τη μικρη ελληνικη αεροπορια στρατου, που στο κατω-κατω μονο 9 σινουκ , ομοιου τυπου, διεθετε τοτε. Ηταν ο πρωτος ευρυς και ριζικος εκσυγχρονισμος πτητικου μεσου των ελληνικων ΕΔ , ακομα και οι κινητηρες τους αλλάχθηκαν! Μιλαμε για την εποχη αμεσως πριν τα Ιμια, με την ΠΑ ηδη να υστερει ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ εναντι της τουρκιας σε παρατακτα μαχητικα 3ης γενιας αλλα και την ιδια την ΑΣ να βιωνει την αρχη της απαξιωσης του στολου των AB-205/UH-1H…. Παραδοξως, οι Ιταλοι που ειχαν αναλογο τυπο σινουκ τα κρατησαν ως ειχαν με μικρες αλλαγες/αναβαθμισεις (ως CH-47C+) και μολις προσφατα αρχισαν να αντικαθιστανται απο νεα, ιταλικης κατασκευης CH-47F !!! Τα δε Ιρανικα, παλαιοτερα απο τα δικα μας εως και 10 χρονια και με μυρια θεματα υποστηριξης , θα πετανε για πολυ ακομη στην αρχικη τους σχεδον διαμορφωση. Αν λοιπον εξαιρεσουμε τις δεξαμενες καυσιμου μεγαλης εμβελειας που τοτε πρωτοφορεσαν τα σινουκ , γιατι δεν μπορουσαν τα αρχικα ελληνικα CH-47C να συνεχισουν την χρηση τους ως ειχαν , αποσβαινοντας στο επακρο την μεγαλη αρχικη επενδυση και αφηνοντας χρηματα για πιο επειγουσες προμηθειες? Μηπως καποιο εργοστασιο , σε καποια πολιτεια καποιου γερουσιαστη εμεινε απο δουλεια μετα τον 1ο πολεμο του κολπου? Μηπως καποια εταιρια αντιπροσωπων στη χωρα μας ηθελε τζιρο? Αγνωστο. Το σιγουρο ειναι οτι βλεποντας τα παλαιοτερα μοντελα CH-47C να πετουν ακομη , ανακαλυπτουμε μια ακομη γενναια μεριδα σανου, απο αυτες που εχουμε καταναλωσει αλαδωτες και σε τερααααααστιες ποσοτητες στον τοπο τουτο, χρονιαααα τωρα. Και μαλιστα , ποικιλιας «προ-Ιμιων».
      Θα με ενδιεφερε η αποψη της Πτησης και των φιλων σχολιαστων.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s