Παραδόσεις Mil-17 στη Σερβία

Η Russian Helicopters παρέδωσε την περασμένη εβδομάδα στην Σερβία δυο Mil-17 που κατασκευάστηκαν στο Καζάν, μέρος παραγγελίας που είχε υπογραφεί τον Σεπτέμβριο του 2015 με την Rosoboronexport και περιλαμβάνει εκπαίδευση προσωπικού, ιπταμένου και τεχνικού. Πιστεύεται ότι η σερβική παραγγελία αφορά συνολικά 10 ή 12 ρωσικά ελικόπτερα.

About ptisidiastima

Το blog του περιοδικού "Πτήση & Διάστημα"
This entry was posted in ΒΑΛΚΑΝΙΑ, ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ, ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ and tagged , , , . Bookmark the permalink.

16 απαντήσεις στο Παραδόσεις Mil-17 στη Σερβία

  1. Ο/Η Thodoris Prekas λέει:

    τα κορόιδα οι Σέρβοι , εμείς πείραμε ΝΗ-90 , μπορεί να μην πετάνε αλλα είναι λιμουζίνες … κάτι σαν τον νεοέλληνα που πήρε δάνειο για να πάρει μερσέντα στην οποία δεν μπορεί πια να βάλει καύσιμο και την έχει παρκαρισμένη και την πλένει κάθε Κυριακή … αλλά νοιώθει μάγκας γιατί έχει μερσέντα

    πόσα τέτοια θα μπορούσαμε να πάρουμε με τα χρήματα που δώσαμε για τα τις «παρκαρισμένες μερσέντες» ? … αλλα φτού πιπέρι ρώσικα δεν αγοράζουμε γιατί …. και γιατί … και λόγω του τέτοιου και του αυτού

    • Ο/Η ptisidiastima λέει:

      Δίκαιο έχετε -σε κάποιες πτυχές- αν και κατά τα υπόλοιπα το ισοπεδώνετε το θέμα…🙂
      Το γιατί δεν πετούν και δεν παραδίδονται τα ΝΗ90 είναι ένα θέμα πολύ μεγαλύτερο από… μερσεντέ.
      Όπως καταλαβαίνετε υπάρχει σε όλα αντίλογος, υποσημειώσεις και… αστερίσκοι.

  2. Ο/Η Προβοκάτωρ λέει:

    Το παγκόσμιο «ελικόπτερο-γαϊδούρι».
    Από αξιοπιστία και εταιρικό support δεν ξέρω…

    • Ο/Η ptisidiastima λέει:

      Η αξιοπιστία του είναι κορυφαία και η υποστήριξη γίνεται όλο και καλύτερη. Προφανώς και θα ήταν μια λύση για την Αεροπορία Στρατού αν δεν ήταν «μεγαλομανία»… για την οποια έχουμε συζητήσει πολλές φορές. Όπως βέβαια θα ήταν και το Blackhawk ή το Cougar! Ακόμη και σήμερα δεν είναι αργά για έναν τέτοιο -μεσοπρόθεσμο- σχεδιασμό.

  3. Ο/Η thelinuxgk λέει:

    Εμείς με τα ΝΗ-90 είμαστε τα μεγαλύτερα κορόιδα της Ευρώπης.Η Σερβία παρέλαβε τα πρώτα ελικόπτερα σε 9 μήνες από την υπογραφή της παραγγελίας ( πέραν των άλλων σημαντικών παραμέτρων κόστος, υποστήριξη κτλ) ! Εμείς περιμένουμε ακόμα μετά από χρόνια να ολοκληρωθούν οι παραδόσεις των πανάκριβων ελικοπτέρων μας.Και ακόμη μια φορά αν είχαμε δει και σκεφτεί τι κάνουν οι Τούρκοι ( οι οποίοι έχουν blackhawk, cougar ,mi-17 αλλά και εκσυγχρονισμένα huey ) θα είχαμε καλύτερο αποτέλεσμα.Κανείς από τους αρμόδιους δεν σκέφτηκε να αγοράσουμε και ένα φθηνότερο τύπο ελικοπτέρου σαν σχέδιο Β’, αν κάτι πήγαινε στραβά με το πανάκριβο ΝΗ-90.

    • Ο/Η ptisidiastima λέει:

      Το ότι δεν πληρώνουμε πλέον γι’ αυτό δεν παραλαμβανουμε μετράει; Το ότι τα ελικόπτερα έχουν τεράστια προβλήματα υποστήριξης είναι φυσικά μια άλλη πραγματικότητα για τον οποία έχουμε γράψει, ειδικά για τις εμπειρίες και άλλων χωρών στο περιοδικό. Το θέμα είναι 2-3 χρόνια από σήμερα που θα βρίσκεται ο μέσος χρήστης στην Ευρώπη και που εμείς. Τα υπόλοιπα είναι μάλλον περσινά ξυνά σταφύλια. Δεν νομίζετε; Αν το πρόβλημα δεν ήταν και εγγενές σε εμάς (ΕΣ. ΑΣ) δεν θα υπήρχε αντίστοιχη κατάσταση και στα άλλα ελληνικά ελικόπτερα.

  4. Ο/Η Θανάσης Κ λέει:

    Πως αλλάζουν οι καιροί όμως. Κάποτε λέγατε ότι η ΑΣ έπρεπε να κοιτάξει για νέα σχεδίαση. 16 χρόνια μετά λέμε τι ωραία που θα ήταν εάν είχαμε επιλέξει τα Mi-17…

    • Ο/Η ptisidiastima λέει:

      16 Χρόνια πριν η κατάσταση δεν είχε καμιά σχέση με την σημερινή. Κάνετε όμως και πάλι λάθος! Ούτε τώρα λέμε ότι θα έπρεπε να ΕΙΧΑΜΕ επιλέξει τοτε Mi-17. Αυτό που λέμε είναι ότι σε αυτόν τον τομέα εξοπλισμών (που δεν υφίστανται επιπτώσεις συνεργασίας με άλλα όπλα και συστήματα, όπως σε ένα μαχητικό) μια μελλοντική επιλογή (υπό το πρίσμα της σημερινής κατάστασης) θα μπορούσε να ήταν και το Mi-17. Ακριβώς… πως αλλάζουν οι καιροί, αλλά όχι φυσικά όπως θέλετε να τους διαβάζετε εσείς🙂

    • Ο/Η Γιώργος λέει:

      Πολύ σωστά αγαπητέ φίλε…

    • Ο/Η Προβοκάτωρ λέει:

      Μα και ο συγκεκριμένος τύπος Mi-17V-5 που προμηθεύεται η Σερβία είναι μια νέα έκδοση του Mi-17 και όχι η αρχική του.
      Εκτός και εάν θεωρείτει ότι μόνο αυτά με μειωμένη ραδιοδιατομή είναι κατάλληλα ελικόπτερα για τα ελληνικά δεδομένα.

    • Ο/Η Kapoios λέει:

      Η «χρυσή εποχή» των εξοπλισμών αμέσως μετά την κρίση των Ίμίων…

      Η εποχή που τα άπειρα τότε περιοδικά του χώρου κυκλοφορούσαν με ολοσέλιδες διαφημίσεις των εμπόρων όπλων (σήμερα κατηγορούμενων για σκάνδαλα δεκάδων Δις ευρώ) με τα προϊόντα τους βαμμένα στα ελληνικά χρώματα…

      Ήταν πολλά τα λεφτά, πολλοί οι αναγνώστες-στρατηγοί του καναπέ και δυστυχώς ελάχιστοι οι αρθρογράφοι/δημοσιογράφοι που έμειναν ανεπηρέαστοι…

  5. Ο/Η Θανασης λέει:

    Αραγε γιατι ποτε δεν φταινε αυτοι που καθυστερουν την ενταξη των συστηματων σε υπηρεσια,η αυτή που ανεχωνται αυτή την πολιτικη από την αρχη της ιστοριας;

    • Ο/Η ptisidiastima λέει:

      Προφανώς και φταίνε και οι ευθύνες τους έχουν επισημανθεί με διαχρονική αθρογραφία μας και φυσικά όχι μόνο για την ελληνική περίπτωση καθώς το θέμα NH90 είναι ένα ευρωπαϊκό πρόβλημα. Το ερώτημα είναι το έχει γίνει έκτοτε μέχρι και σήμερα. Με άλλα λόγια, μέρος της σημερινής κατάστασης δεν μπορεί πλέον να αποδοθεί στα προβλήματα έξωθεν.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s