Συνδρομή ΣΞ στην Κατάσβεση της Πυρκαγιάς στη Σάμο

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΓΕΣ, το Σάββατο 09 Ιουλίου 2016,  στο πλαίσιο της κοινωνικής του προσφοράς, ο Στρατός Ξηράς, συνέδραμε στην επιχείρηση κατάσβεσης της πυρκαγιάς στη Σάμο, με τη διάθεση στις επίγειες δυνάμεις κατάσβεσης τμήματος 80 ανδρών της 79 ΑΔΤΕ και με τη διάθεση ενός ελικοπτέρου CH-47D της Αεροπορίας Στρατού.  Το ελικόπτερο συμπλήρωσε συνολικά 11 ώρες και 40 λεπτά πτήσης και εκτέλεσε 46 ρίψεις νερού.

About ptisidiastima

Το blog του περιοδικού "Πτήση & Διάστημα"
This entry was posted in ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ, ΕΛΛΑΔΑ, ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΣΤΡΑΤΟΣ ΞΗΡΑΣ and tagged , , , . Bookmark the permalink.

11 απαντήσεις στο Συνδρομή ΣΞ στην Κατάσβεση της Πυρκαγιάς στη Σάμο

  1. Παράθεμα: Συνδρομή ΣΞ στην Κατάσβεση της Πυρκαγιάς στη Σάμο — ΠΤΗΣΗ & ΔΙΑΣΤΗΜΑ | Γιάννης Χ. Παπαχατζάκης

  2. Παράθεμα: Συνδρομή ΣΞ στην Κατάσβεση της Πυρκαγιάς στη Σάμο — ΠΤΗΣΗ & ΔΙΑΣΤΗΜΑ | Γιάννης Χ. Παπαχατζάκης

  3. Ο/Η Προβοκάτωρ λέει:

    Τυχαίες πυρκαϊές εφέτος, πάλι σε Σάμο και Ρόδο…αν ήταν και χώροι διασποράς οι καμένες εκτάσεις,θα πηδηχτώ απ’το παράθυρο!

  4. Ο/Η Nick λέει:

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ! ΜΕ ΤΑ 10 CHINNOK ΠΟΥ ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ? ΤΑ ΣΕΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ OH – 58 ΙΣΧΥΟΥΝ ?

    • Ο/Η ptisidiastima λέει:

      Τα CH-47 από τα πλεονάσματα του US Army κανονικά θα έπρεπε να έχουν αρχίσει να έρχονται. Τα σενάρια OH-58D υπήρχαν αλλά σκόνταψαν σε διάφορα εμπόδια. Πρώτα από όλα δεν είναι δωρεάν. Δεύτερον το κόστος αξιοποίησης εκτιμήθηκε (και από το Τεχνικό) ώς… τεράστιο. Τρίτον, με τα τεράστια (και άλυτα) προβλήματα που αντιμετωπίζει η Αεροπορία Στρατού σε προσωπικό -Ιπτάμενο και Τεχνικό- υποστήριξη κυρίου υλικού, ανταλλακτικά κλπ πόσο λογικό είναι να ανοίξει και αυτό το μέτωπο. Για τα Kiowa Warrior γράψαμε και εμείς στο περιοδικό ότι προσφέρουν δυνητικά ελκυστικές λύσεις, ειδικά στην άμυνα των νησιών αλλά ότι είναι ελκυστικό δεν είναι απαραίτητα και δυνατόν να γίνει, ειδικά υπό τις παρούσες (και στο ορατό μέλλον) συνθήκες. Για να μην παραμυθιαζόμαστε δηλαδή και μεταξύ μας…

      • Ο/Η Προβοκάτωρ λέει:

        Καλά,δεν μας χαλάει να τα πάρουμε και να τα εντάξουμε σταδιακά (όχι το γνωστό ουδέν μονιμότερο εκ του προσωρινού..) εάν το κόστος κτήσης μας συμφέρει.
        Απλώς, να υπενθυμίσω και την περίπτωση των ΑΗ-64Α και το θέμα του εκσυγχρονισμού τους…

      • Ο/Η ptisidiastima λέει:

        Τα AH-64A είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου στην Αεροπορία Στρατού και στην Ελλάδα το ουδέν μονιμότερο του προσωρινού είναι ο ΚΑΝΟΝΑΣ και ποτέ η εξαίρεση. Σε άλλες εποχές και κυρίως με άλλες προσεγγίσεις θα ήταν σαφώς μια πολύ ενδιαφέρουσα λύση. Οι εποχές όμως αυτές έχουν παρέλθει και οι αλλες προσεγγίσεις ήταν λίγες…

      • Ο/Η ptisidiastima λέει:

        Δεν θα διαφωνήσουμε σε τίποτε με τα γραφόμενα (που όμως σε μεγάλο βαθμό πιθανολογούν με βάσει τα όσα έχουν έχουν αναφερθεί εδώ και μήνες) αλλά θα υπογραμίσουμε ότι οι αντιρρήσεις του Τεχνικού δεν είναι οι μοναδικές. Τα ελικόπτερα δεν είναι δωρεάν και το πραγματικό κόστος φαίνεται να είναι μεγαλύτερο, χωρίς να υπολογιστεί και το κόστος αξιοποίησης από την ΑΣ.

  5. Ο/Η Προβοκάτωρ λέει:

    Δεν θα σταματήσω να το επαναλαμβάνω,αχ αυτές οι αεροπορίες..

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s