Ανέλκυση Αεροσκάφους F-16 Blk 52+

Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΓΕΑ από την Τρίτη 28 Ιουνίου έως και την Πέμπτη 7 Ιουλίου 2016, πραγματοποιήθηκε στη θαλάσσια περιοχή νότια της Κρήτης, ανέλκυση τμημάτων και μειζόνων συγκροτημάτων αεροσκάφους F-16 Blk 52+, το οποίο κατέπεσε λόγω μηχανικής βλάβης στις 4 Δεκεμβρίου 2014, προκειμένου να διερευνηθούν τα ακριβή αίτια της πτώσης του.

Στην επιχείρηση ανέλκυσης του αεροσκάφους, από βάθος περίπου χιλίων μέτρων (1000m), συμμετείχαν ομάδα εμπειρογνωμόνων της Επιτροπής Διερεύνησης του Αεροπορικού Ατυχήματος της Πολεμικής Αεροπορίας (ΠΑ),  δύτες της Κινητής Ομάδας Συντήρησης Υποβρύχιων και Θαλάσσιων Εγκαταστάσεων (ΚΟΣΥΘΕ) της ΠΑ και ερευνητικό προσωπικό του Ελληνικού Κέντρου Θαλάσσιας Έρευνας (ΕΛΚΕΘΕ), το οποίο είχε και την ευθύνη υλοποίησης της ανέλκυσης.

Οι συμμετέχοντες στην επιχείρηση επέβαιναν στο Ωκεανογραφικό Σκάφος «Αιγαίο».

About ptisidiastima

Το blog του περιοδικού "Πτήση & Διάστημα"
This entry was posted in ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΑ, ΕΛΛΑΔΑ, ΠΟΛΕΜΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ and tagged , . Bookmark the permalink.

12 απαντήσεις στο Ανέλκυση Αεροσκάφους F-16 Blk 52+

  1. Ο/Η Alexandros N λέει:

    Τι προβλέπεται ως εγγύηση καλής λειτουργίας για τα μαχητικά?
    Υπάρχει κατι σχετικό στους όρους της σύμβασης αγοράς τους ή ως πάγια πολιτική της προμηθεύτριας εταιρίας που να μπορούμε να μάθουμε?

    Υπάρχει ποτε δυνατότητα να αποδειχτεί οτι είχε ¨εργοστασιακό πρόβλημα» και να πιστωθεί κάποια αποζημίωση?

    Υπάρχει κάποιο τέτοιου είδους προηγούμενο ?

    • Ο/Η ptisidiastima λέει:

      Είναι πάντα θέμα διαπραγμάτευσης με την εταιρία. Εδώ το θέμα επικεντρώνεται σε δεισλειτουργία του κινητήρα ή υποστηρικτικών απαρτίων του. Σαφώς και υπάρχει θέμα «εργοστασιακού προβλήματος». Μια αντίστοιχη περίπτωση είναι και η απώλεια του Apache Lognbow που κάηκε μετά απο αναγκαστική προσγείωση λόγω αστοχίας υλικού και το θέμα εξακολουθεί να βρίσκεται σε διαπραγμάτευση.

  2. Ο/Η Βάιος Κακάρας λέει:

    Το κομμάτι από το πιλοτηριο και εμπρός φαίνεται να έχει αποκοπει. Τι συνέβη;

  3. Παράθεμα: Ανέλκυση Αεροσκάφους F-16 Blk 52+ — ΠΤΗΣΗ & ΔΙΑΣΤΗΜΑ | Γιάννης Χ. Παπαχατζάκης

  4. Ο/Η Άρης λέει:

    Εκείνη την μέρα μάζευα ελιές. Ξαφνικά ακούω το Β-205 να περνά αργά κατευθυνόμενο νότια….ένα ρίγος με διαπέρασε…λίγα λεπτά μετά το διάβαζα στις ειδήσεις….

  5. Ο/Η Γιώργος Κ λέει:

    Άσχετο, τα αστέρια στο κάθετο σταθερό τι συμβολίζουν;

  6. Ο/Η npo λέει:

    πολλά μπράβο στο ΕΛΚΕΘΕ.

  7. Ο/Η SEAMAN λέει:

    Που ειναι η δημαρχος της Γαυδου να διαμαρτηρηθει για την ανελκυση, πως και δεν την ενοχλησε ή μηπως την ενοχλουν μονο οι χαμηλες πτησεις…

  8. Ο/Η Nikos λέει:

    Μα γιατί το ανέλκησαν; Υπήρχε κάποιος ιδιαίτερος λόγος εκτός από την εκπαίδευση και την απόκτηση εμπειρίας για όσους έλαβαν μέρος;

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s