Κινεζικός δάκτυλος στο An-225;

Σύμφωνα με την Antonov στις 30 Αυγούστου υπογράφηκε συμφωνία με την κινεζική εταιρία AICC (Aerospace Industry Corporation of China) για συνεργασία στο πρόγραμμα An-225, που θα οδηγήσει στην κατασκευή του αεροσκάφους κατόπιν αδείας σε κινεζική εγκατάσταση. Άλλες πηγές βέβαια λένε ότι ουσιαστικά οι Κινέζοι αγόρασαν τα δικαιώματα παραγωγής του ουκρανικού αεροσκάφους και μάλιστα αποκλειστικά.

About ptisidiastima

Το blog του περιοδικού "Πτήση & Διάστημα"
This entry was posted in ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ, VIDEO and tagged , . Bookmark the permalink.

2 απαντήσεις στο Κινεζικός δάκτυλος στο An-225;

  1. Ο/Η Πορτοκάλης Αλέξανδρος λέει:

    Πόσα αεροπλάνα, μπορεί να έχει ανάγκη η Κίνα(μαζί με το ελάχιστο ή/και ανύπαρκτο, διεθνές ενδιαφέρον), ώστε το να επωμιστεί το κόστος αγοράς της σχεδίασης, δημιουργίας εγκαταστάσεων παραγωγής-συντήρησης και η παραγωγή του ίδιου του αεροπλάνου, να την συμφέρει οικονομικά;
    Η μόνη εξήγηση που μπορώ να σκεφτώ, είναι αδυναμία της Antonov, να ανταποκριθεί σε μια μεγάλη παραγγελία, για τα δεδομένα του -225, που αν ισχύει, πάλι υπερβολική κρίνω την όλη αγορά.
    Την γνώμη σας παρακαλώ..!

    • Ο/Η ptisidiastima λέει:

      Η ίδια η Antonov είχε προσδιορίσει τις διεθνείς ανάγκες για 6-10 αεροσκάφη που θα προσφέρουν υπηρεσίες Super-heavy airlift. Ταυτόχρονα ήταν φανερό ότι δεν μπορούσε να υποστηρίξει την προσπάθεια. Εδώ έρχονται οι Κινέζοι

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s