Φτερά για τα «Ρωσικά Ταχυδρομεία»

turossiya

Δυο Tu-204-100 απέκτησαν μέσω διάθεσης περιουσιακών στοιχείων της IFC τα Ρωσικά Ταχυδρομεία (RA-64051, serial number 1450742964051 «Πέτρος ο Μέγας» και RA-64052, serial number 1450742964052, «Αικατερίνη») και τα δρομολογούν αυτόνομα εγκαινιάζοντας σχετική υπηρεσία. Τα αεροπλάνα είχαν αρχικά παραγγελθεί για την Volga-Dnepr, αλλά η ιδιοκτησία τους είχε περάσει στην Transaero μέσω εσωτερικής συμφωνίας των δυο εταιριών. Όταν όμως η τελευταία χρεοκόπησε τα δυο αεροσκάφη παρέμειναν για ρευστοποίηση και κατέληξαν στον νέο ιδιοκτήτη τους.

Το «RA-64051» έχει στο ενεργητικό του 2.215 ώρες πτήσης και 564 προσγειώσεις ενώ το «RA-64052» έχει 1.802 ώρες και 368 προσγειώσεις. Η αξία των δυο αεροσκαφών έφτασε τα 3,31 δισεκατομμύρια ρούβλια.

About ptisidiastima

Το blog του περιοδικού "Πτήση & Διάστημα"
This entry was posted in ΑΕΡΟΜΕΤΑΦΟΡΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑ and tagged , . Bookmark the permalink.

2 απαντήσεις στο Φτερά για τα «Ρωσικά Ταχυδρομεία»

  1. Ο/Η G. BIZETAS λέει:

    ΤU-204: AΛΛΟ ΕΝΑ ΡΩΣΙΚΟ ΦΙΑΣΚΟ, ΜΟΛΙΣ 80 ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΑΝ!
    ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΟΥ, BOING 757 ΞΕΠΕΡΑΣE ΤΙΣ 1000 ΜΟΝΑΔΕΣ.
    ΕΝΤΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΣΟΒΙΕΤΙΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΩΣΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ.
    ΑΙΤΙΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ, ΔΙΦΟΡΟΥΜΕΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ, ΜΗ ΧΑΡΑΞΗ ΕΝΙΑΙΟΥ ΠΛΑΝΟΥ, ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ/ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ ΜΕ ΔΙΠΛΟ ΡΟΛΟ,
    ΠΟΛΤΙΚΟ/ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ, ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ
    ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ
    ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΗΣ Ε.Σ.Σ.Δ., ΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ, ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΡΟΧΗΜΕΝΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ,
    ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ, ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ,
    ΚΑΙ ΕΣΧΑΤΩΣ ΟΙ ΔΥΤΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ.
    ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ ’80 Η Ε.Σ.Σ.Δ. ΚΑΤΕΙΧΕ ΤΟ 30% ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΑΓΟΡΑΣ, ΚΑΙ ΠΑΡΗΓΑΓΕ 700 ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΕΤΗΣΙΩΣ.
    ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΓΕΙ 10-30 ΕΤΗΣΙΩΣ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙ.
    ΤΟ 80% ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΤΩΝ ΡΩΣΙΚΩΝ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ.
    ΠΕΡΥΣΙ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ 90% ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΔΥΣΗ.
    10 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ,
    ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΚΕΛΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙ ΑΠΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

  2. Ο/Η G. BIZETAS λέει:

    ΤU-204, AΛΛΟ ΕΝΑ ΡΩΣΙΚΟ ΦΙΑΣΚΟ, ΜΟΛΙΣ 80 ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΚΑΝ!
    ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΟΥ, BOING 757 ΞΕΠΕΡΑΣE ΤΙΣ 1000 ΜΟΝΑΔΕΣ.
    ΕΝΤΑΣΕΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΗΣ ΜΕΤΑΣΟΒΙΕΤΙΚΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΡΩΣΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ.
    ΑΙΤΙΕΣ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟΥ, ΔΙΦΟΡΟΥΜΕΝΕΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΕΣ, ΜΗ ΧΑΡΑΞΗ ΕΝΙΑΙΟΥ ΠΛΑΝΟΥ, ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ/ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΜΕΓΑΛΩΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΩΝ ΜΕ ΔΙΠΛΟ ΡΟΛΟ,
    ΠΟΛΤΙΚΟ/ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟ ΜΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ, ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ
    ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΥΛΙΚΩΝ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ, ΚΑΤΑΚΕΡΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΗΣ ΒΑΣΗΣ
    ΩΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΛΥΣΗΣ ΤΗΣ Ε.Σ.Σ.Δ., ΚΑΘΙΣΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ, ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΠΑΡΟΧΗΜΕΝΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ,
    ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ, ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ,
    ΚΑΙ ΕΣΧΑΤΩΣ ΟΙ ΔΥΤΙΚΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΚΥΡΩΣΕΙΣ.
    ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ ’80 Η Ε.Σ.Σ.Δ. ΚΑΤΕΙΧΕ ΤΟ 30% ΤΗΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑΣ ΑΓΟΡΑΣ, ΚΑΙ ΠΑΡΗΓΑΓΕ 700 ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΑΕΡΟΣΚΑΦΗ ΕΤΗΣΙΩΣ.
    ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΡΑΓΕΙ 10-30 ΕΤΗΣΙΩΣ ΚΑΙ ΑΓΝΩΣΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΠΟΥ ΚΑΤΕΧΕΙ.
    ΤΟ 80% ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ ΤΩΝ ΡΩΣΙΚΩΝ ΑΕΡΟΓΡΑΜΜΩΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ.
    ΠΕΡΥΣΙ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟ 90% ΤΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΔΥΣΗ.
    10 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΡΩΣΙΚΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ,
    ΤΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΚΕΛΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΗ ΕΜΦΑΝΙΣΕΙ ΑΠΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s